Prao+Fint väder+Förkylning

Har ju varit på prao hela veckan. Har praoat i 4an vilket har varit kul! :D tycker det är så roligt när jag får hjälpa till så mycket, och barnen är ju så snälla :') 
Vilket fint väder de var ute igår! Kunde ju vara ute utan jacka fram till klockan 6, så mysigt! Satt vid grillen med familjen och pratade i nån timme, och solen lös också! Underbart! Får hoppas att det blir lika fint väder idag som igår, men som det ser ut på himlen nu blir det nog minst lika fint! 
Nästan alla i den klass jag praoar i är förkylda, läraren med, och nu har jag skälvklart dragit på mig den förkylningen. Jätte ont i halsen och snoret bara rinner.. Kul med en förkylning+pollen allergin :( 
Nu ska jag snart ut till bussen, ni får ha det så bra! 
Bild från i Måndags 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0