Välbehvlig paus + Dagen

Tog en välbehövd paus från bloggen. Satt lösenordskydd då jag inte ville att alla skulle gå in och se hur tom bloggen såg ut. Men nu känner jag att jag vill ta tag i allt igen. Behöver få skriva av mig, och fixa med bilder som läggs ut på bloggen osv. Men det var skönt att slippa tänka på bloggen ett tag, men som sagt, nu är jag tillbaka! 
 
Dagen då? Jodå, den har varit bra! Har gått riktigt snabbt också, fick veta att jag fick A på teknikprovet, herregud vilken lättnad! Trodde inte alls att det skulle gå bra! Efter lunch kollade vi på en teater, den var rätt bra. Iaf den bästa vi sett i skolan hittills! :) När jag kommer hem väntas matte läxa och SO plugg. Ska iaf ta tag i det på en gång så jag får det gjort sen, kommer nog gå rätt fort! Om jag hinner innan det blir alldeles för mörkt så kanske jag går ut och fotar lite, var länge sen och vill ha lite bilder till bloggen! Annars tar jag nog det i helgen! 
Just nu sitter jag och väntar på bussen som kommer om 20 min, vill verkligen hem nuuu! Ja, ni får ha det så bra, så bloggar jag mer sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0