Tvätta, shoppa & blogga

Hej på er! :) Jag har inte alls haft lust att blogga dom senaste dagarna, har inte haft lust.
Idag vaknade jag vid halv 10 ungefär, gick upp och åt frukost, fixade mig lite och sen tog jag tag i tvätten.. Har knappt några rena strumpor haha, så tyckte det var dags (; Jag brukar alltid ta en dag i veckan då jag tvättar allt som använts under veckan, men nu på lovet så har jag inte orkat, så himla lat haha. 
Idag kanske det blir att åka och shoppa, vi får se. Ska iaf försöka hitta några snygga jeans, och lite tröjor. Alltid behövligt! Så "att göra listan" idag är väl att tvätta, förhoppningsvis shoppa och att blogga (; 
Ni får ha en superbra dag så bloggar jag mer senare! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Hoppas du haft en bra hittills :)

2014-01-06 @ 14:51:37
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: alexandra - stylealex

sv; haha, jo allt är bara bra. sj?

2014-01-06 @ 15:29:32
URL: http://stylealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0