Trött + plugga

Dålig bloggning redan nu. Haha, trodde jag skulle klara av minst 2 ordentliga inlägg varje dag någon vecka, men de sket sig på en gång (; Igår när jag kom hem var jag så fruktansvärt trött, somnade på en gång, vilket var ungefär halv 9.. Haha, men sov i nästan 10 timmar, ändå var jag inte utvilad idag, somnade på bussen och är riktigt trött nu.. :c Dagen har också varit såå seg, helt sjukt! När jag kom hem var det bara att ta tag i pluggningen, gick rätt bra ändå! Inte fått in så många sidor i skallen, men har en egen liten teknik haha. Jag tar bara ca 2-3 sidor i taget och pluggar hur mycket som helst på, tills dom sitter stenhårt i skallen, sedan fortsätter jag bara tills det inte är några sidor kvar (; Tar typ 2-3 dagar för mig att göra så, så de går fort också haha. 
Imorgon är det äntligen fredag, ska bli så skönt att få sova hur länge jag vill igen! :D Har sagt åt mamma att köpa en mascara och ett kollegieblock till mig då båda är slut (; Bara SO och spanska sen är ett helt sånt block slut för mig.. :o Men antecknar ALLT som har med det att göra i dom, så inte så konstigt! (; 
Blev ett långt och rörigt inlägg, men hoppas ni förstår lite av vad jag skrev i alla fall!
 
Kollade förresten på nya avsnittet av pretty little liars igår, så sjukt bra! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0