Torsdag

Godmorgon på er mina fina bloggläsare, även om ni inte är så många haha :') 
Dagen har börjat riktigt dåligt måste jag säga. Sov hur dåligt som helt inatt, vaknade hela tiden, och låg vaken länge osv.. Känner mig förövrigt riktigt skitig och ful då mitt smink blev kaos och mitt hår inte är nytvättat.. Orkade aldrig tvätta det igår, och jag brukar tvätta håret varje dag.. Så känns inte sådär supermysigt nu :/ Har också världens myskläder då jag inte alls kände för att ha jeans. Ja, en "fuldag" kan man helt klart säga! 
Men vi får hoppas att resten av dagen blir bättre! Slutar tidigt idag, som tur är! Åker direkt hem sen drar jag och mamma in till stan. Ska kolla på nå nya skor till mig, hoppas jag hittar några jag gillar! 
Sen är skoldagen helt okej, inga prov eller så! :) Nu måste jag avrunda här och fortsätta fixa mig så jag kan dra till bussen! 
bjuder på't
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0