Skola imorgon

Ser verkligen inte fram emot att gå upp klockan 6 imorgon.. Men går bara i tre dagar nu, sen är det helg, skönt de! 
Verkar som lektionerna kör igång direkt nu när vi börjar, man hade ju hoppats på tre slappa dagar haha. En mjukstart liksom, men nej så skönt ska man inte få ha det. (; 
Idag har jag bara städat och sånt, tog mig tid att stryka mina sängkläder, tog ett bra tag de haha! Har nyss ätit pizza, så mår äckligt illa nu :c Ska snart ha "hemmaspa" och sen blir det att kolla serier. Vet inte om jag ska kolla på nya avsnittet av teen wolf eller andra avenyn..svårt val haha :D Inte har jag pluggat idag heller, :/ SKA göra det imorgon, måste börja lite iaf. (:
Bild lånad från weheartit  Älskar bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0