Lördag

Har inte hunnit blogga idag, har pluggat nästan hela dagen. Känner mig helt säker på ungefär halva häftet nu, men har anda halvan kvar, plus ett annat lite mindre häfte, och provet är på Onsdag, så känner verkligen pressen nu, kommer inte hinna lära mig allt känns det som.. Ska bli så skönt på Onsdag eftermiddag när jag kommer hem, kommer verkligen kunna andas ut haha (; Kommer inte ha prov på ett tag nu då vi börjat med nya saker i alla ämnen efter lovet! :D
Igår kollade jag på en MASSA avsnitt av andra avenyn, kollade kanske på 15 avsnitt i sträck typ haha (; Har kollat några avsnitt idag med, så sjukt bra! Helt fast haha, har lyckats få syster att kolla på det med :D 
Nu ska jag hämta någonting att äta och sen fortsätta plugga!
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella

Haha ja kommer också ihåg det! Varje dag efter skolan :)
Hoppas allt är bra med dig? Har börjat blogga igen!

2014-01-11 @ 15:58:41
URL: http://scenbloggen.se/daniellabook

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0