It's funny day by day, nothing changes. But when you look back, everything is different

Var på sämsta humöret på bussen idag, var tvungen att åka så långt innan jag kom hem, jag var trött, lite smått irriterad också.. Usch! Men när jag kom hem bestämde jag mig för att inte vara sur när jag klev in genom dörren, skulle bara göra resten av familjen på dåligt humör och kändes som att ingen skulle få en trevlig kväll då. Så klev in genom dörren med största leendet och mötte min fina hund. Mamma hade bakat massa gott, gjort saft också. Så satt mig och fikade och direkt kändes allt mycket bättre. Tänk vad en positiv inställning kan göra! :D Inget att plugga till idag, bara läsa ett kapitel i en bok, det går fort! Sen blir det bara att duscha och fixa sig för kvällen, sen så ska jag bara slappa. (; Hemskt seg dag, får hoppas att det blir bättre imorgon! 
Nu ska jag ta och läsa lite bloggar, sen tar jag nog en dusch och fräshar till mig lite :D Hoppas ni har haft en bra dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0