Igår + Idag

Hade superkul igår! Vi var hos frisören från 3 till halv 7 ungefär. Julia blev supersnygg, har bilder hur det blev i inlägget under! :D Sen åkte vi hem och åt tacos och hade det supermysigt! Jag och Julia skulle ha Twilight maraton, men ja, vi båda somnade efter halva första filmen..Slitna efter en lång vecka! Vi vaknade när filmen var slut, typ halv 1, då tvätta vi bort sminket och la oss och sov haha, så blev det med de! (; Det var faktiskt första gången Julia somnade före mig och vaknade före mig med! 
När jag kom hem så städade jag mitt rum på en gång, nu håller jag på och tvätta lite kläder också, hade hur mycket som helst att tvätta! :o Ikväll blir det att kolla på andra avenyn och bara ta det lugnt, känns behövligt! Ska njuta lite extra också eftersom vi inte har någonting att plugga till! :D 
Ni får ha en superbra Lördag!
truuuee
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Men gudddd vilken fin blogg du har, och tack så jätte mycket för den sjukt fina header du gjort!! älskar den!! :*

2014-01-18 @ 20:04:34
URL: http://nielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0