Fredag!

Åh, äntligen är det fredag! När jag kommer hem så ska jag storstäda mitt rum, göra det fräscht o så. Sen ikväll slår jag mig ner i sängen med godis, läsk och en bra film! :) Förmodligen någon med Leonardo DiCaprio, bästa skådespelaren ju! Slutar tidigt, så måste vänta på bussen rätt länge, men idag får jag sällskap av Julia ett tag! :D 
Julia visade mig en trailer till en film som jag helt klart kommer gråta massor till haha. The impossible heter den, ni har förmodligen hört talas om den då de flesta jag känner sett den. Syster har sett den, och Julia säger också att den är superbra och jätte sorglig. Ska helt klart ta och kolla på den någon gång! Rekomenderas! Började nästan gråta av bara trailern! 
Klicka på bilden för att se trailern!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0