Fredag 3 januari

Såhär tidigt har jag inte gått upp på hela lovet tror jag.. har varit alldeles för lat haha. Men ställde klockan på 9 imorse, så jag skulle hinna fixa mig innan jag åker till Julia. Men tog bara en timme ungefär, så nu sitter jag här och har såå tråkigt :c 
Igår var en sån här skön dag där jag inte gjorde något speciellt alls, haha. Vaknade vid halv 1, åt frukost och sen gjorde jag en ny bloggdesign. Vid halv 5 ungefär kom posten med mina saker jag beställt från kicks! :D Sen resten av kvällen hjälpte syster mig att fixa om lite på mitt rum. Bytte plats på typ alla möbler, så kändes jätte konstigt när jag vaknade imorse haha. Det var i stort sett hela min dag igår, gör inget vettigt alls nu på lovet, även om jag egentligen borde sätta mig och plugga.. 
 
Lite före 12 åker jag till Julia, stannar där tills imorgon också! :D Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, äta gott och kanske kolla på någon film? Ja, vi får se haha. Men kommer nog inte blogga alls när jag är där, så slänger väl in ett inlägg imorgon när jag kommer hem. 
 
bjuder på bilderna.., lite allmänt uttråkad bara (;
 

Kommentarer
Postat av: alexandra - stylealex

Hej, ett tag sen nu. hehe, allt bra? Gott nytt år föresten!

2014-01-03 @ 12:04:11
URL: http://stylealex.blogg.se
Postat av: A l i c i a s ♥

Blogga mer!! (;

2014-01-06 @ 01:59:36
URL: http://Aliciasfotoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0