Vårkänslor + dagen + längtan till sportlov

Vilken fin dag det varit! Solen har lyst hela dagen och himlen har varit klarblå. Så himla skönt, och snacka om vårkänslor! Dagen har väl varit helt okej, men så otroligt lång! Efter skolan följde jag iaf med hem till Julia. Vi bara tog de lugnt, pratade och så! :D Mamma hämtade mig vid 6 ungefär, kom hem och åt mat och pluggade lite. Har spanska läxa tills imorgon.. :c Ja, typ de enda jag gjort idag.. haha! Nästa vecka är det i alla fall sportlov, och det ska bli så skönt!! Längtar som satan nu, behöver verkligen vila upp mig!
Blev ett kort och rörigt inlägg.. men vi hörs senare! (;
Redigerade ihop en bild från teen wolf, en av mina favorit scener! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0