Tandläkare, utvecklingssamtal & prov

Nu var det länge sen jag blogga! Har helt glömt bort bloggen.. Är iaf lite smått förkyld nu, vilket inte alls är kul :/ Får hoppas att det blir bättre snart! Dom senaste dagarna har jag bara pluggat till ett SO prov som vi har imorgon, inte speciellt kul de heller! Jag var även hos tandläkarn igår, tog ungefär 3min så var jag klar. Han tyckte allt såg fint ut ;) Och idag är det utvecklingssamtal..får se vad min mentor har att säga om mig nu..(; Sen när jag kommer hem blir det bara plugg till provet, känns inte sådär superbra just nu. Kan ingenting känns det som! 
Och sen på Fredag är det studiedag, vilket ska bli så otroligt skönt! Långhelg, vem vill inte ha det? :D 
Ska väl avrunda här, ni får ha en härlig Onsdag nu! 
Blir så sjukt sugen på att spara ut mitt hår när jag ser den här bilden. Hur snyggt är inte det där liksom? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0