Finfin dag

Godmorgon på er solstrålar! Ser ut att bli en fin dag idag, eller vad säger ni?
Vaknade vid halv 9, låg kvar i sängen i ungefär en timme, så himla skönt att bara ligga där och greja lite med mobilen osv :') Första jag gjorde när jag gick upp var att starta en tvättmaskin och vika lite tvätt. Sen bytte jag om och tog en promenad med hunden, riktigt skönt att komma ut en sväng på morgonen! Lite synd att det blåser så, men kanske lugnar sig under dagen :) När jag kom hem igen fixade jag frukost, stekte två ägg och rostade lite bröd, underbart! Dagens planer är att trava in ved, duscha, packa & sola om vädret tillåter (; Ska packa tills ikväll då pappa skjutsar mig till Julia när han kommer hem från jobbet, stannar där inatt och tar bussen hem imorgon. Får se vad vi hittar på! :) Hur underbart är det inte med påsklov?! Inte alls långt kvar till sommarlovet, längtar! :D Beställde lite kläder igår från lager 157, riktigt bra sida! Älskar deras kläder, rekomenderas! Hoppas kläderna kommer nu i veckan! :D 
Vet att jag varit helt off med bloggen ett tag, har inte alls haft lust att blogga.. Men som jag skrev i något inlägg för ett tag sen, ni får nöja er med dom inlägg som kommer upp! (; 
Mina fina tjejer <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0