Skit vecka

Hej!
Herregud vad nästa vecka kommer vara jobbig. Vi kom fram till igår att nästa vecka kommer vi förmodligen ha 4 prov, och alla dom kräver en massa plugg. Då blir det prov typ Tisdag, Onsdag, Torsdag & Fredag. Kommer vara helt slut sen! ;o Vet inte om jag seriöst orkar haha! Idag är det också prov, men sista för den här veckan iaf. Matteprov.. usch! Kan ju inte ens matte, hahah. Åh, va jag avskyr skolan ibland alltså. 
Inte alls glad och taggad nu, vill bara ligga kvar i min säng hela dagen. Ja, ska ändå försöka ta mig igenom nästa vecka, plugga HELA helgen, sen plugga stenhårt varje kväll innan varje prov. Då kanske, kanske jag kan klara dom. Blir väldigt mycket plugg den här veckan som kommer! 
Nu ska jag fortsätta sminka mig, ha det så bra!
-Isabelle
 
Åh, vad jag älskar hösten och vintern!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0