“People say nothing is impossible, but I do nothing every day.” - Winnie the pooh

Godmorgon!
Vaknade faktiskt av alarmet idag, ovanligt (; Gick motvilligt upp och fixade mig. Usch, så trött jag är! :( Men ska vara glad, positiv. Alla säger att jag är så negativ jämt, och det vill jag inte vara, haha! Så har bestämmt mig för att försöka vara positiv, får se hur de går haha :) 
Ska få en ny tjej i klassen, kommer bli så roligt :D Är väldigt nervös dock, kan ju inte prata engelska! haha (; 
Ja, rätt bra lektioner ändå idag, hoppas dagen blir rolig också. 
Nu ska jag ta och gå ner och ta på mig skorna och så. Ni får ha en superbra Måndag alla! 
-Isabelle
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0