For you, there's nothing in this world I wouldn't do - Avicii, Hey Brother

Hej!
Seg dag, men har skrattat nästan hela tiden hahah. Sista lektionen hade vi svenska prov, gick bra tror jag. Kändes som jag kunde allt, men man vet aldrig ;) Jag kan ju ha missuppfattat ALLT! När vi var klara fick vi sluta, så jag satt i klassrummet i typ 5min och väntade på Julia, sen va vi så hungriga så vi gick till båre och dela på en stripstallrik, så gott! Vi stannade kvar där ett tag, pratade en massa o så, sen cyklade vi hem. När vi kom hem till henne började vi få skrattanfall och skrattade åt helt tråkiga saker hahahah! Hade det riktigt roligt, länge sen jag skratta så haha! Tog bussen hem, va hemma typ halv 7, duschade och sen kollade jag på skräckfilm med familjen :) Nu tänkte jag kolla lite på youtube, sen sova ;) 
Imorgon är det skogsdag, rätt så taggad ändå! Hoppas det blir roligt, vi får ju fika iaf ;D 
Ja, jag hoppas ni haft en bra dag ;) Bloggar mer imorgon!
-Isabelle
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0