Dagens Hiss & Diss

Dagens Diss
Läxor, glosor, prov ja, you name it! Så himla trist att sitta på helger och plugga. Inte nog med att man lägger en massa tid på det, utan de fastnar inte! Det blir så himla frustrerande, och man orkar till slut inte längre. Även fast man vet att man har prov om bara några dagar så orkar man inte sitta och plugga på något som aldrig fastnar. Blir så himla irriterad och otroligt skoltrött! Får lust att kasta alla böcker och papper ut genom fönstret.. Ja, fy för skolarbete på helger!
 
 
Dagens Hiss
Idag hissar jag att fotografera. Så härligt att bara vandra runt i skogen och fota de som dyker upp framför kameralinsen. Få slippa tänka på allt jobbigt och dåligt och bara fokusera på det som faktiskt är riktigt vackert i livet (; Det är som terapi, ta ut kameran och bara fokuserar på det, inget annat! Tycker alla borde prova det, små digitalkameror till stora maffiga systemkameror, de spelar ingen roll! Ta det du har, även mobilkameran fungerar perfekt! Ta en runda i trädgården, sluta tänka på saker och fota de du ser. Så himla mysigt! Det är nog det som gör fotograferandet så himla roligt, att ha det som min terapi. Efter en lång och jobbig dag med massa att tänka på så tar jag ut kameran på en liten runda i trädgården eller skogen, och poff! Så är alla mina problem borta för en stund, det bästa som finns, verkligen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Bra hiss och diss! :)
Kram!

2013-10-12 @ 19:51:30
URL: http://fames.se/goodenough
Postat av: Molly

Åh vilken härlig höstdesign du har! Känner precis likadant för skolarbetet. Men det är väl bara att kämpa på kan jag tro! Fin blogg du har :)

2013-10-12 @ 20:54:46
URL: http://fames.se/mollybergh
Postat av: Johanna

Håller med dig helt, diss till läxor hiss till kameran :D

2013-10-13 @ 11:17:40
URL: http://johannaewardz.blogg.se
Postat av: Hamdi '

Dissar läxor jag med!
sv: Vilken tur :)

2013-10-13 @ 11:20:57
URL: http://adlh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0