Bästa Helgen

Hade det superkul igår! Jag och Julia gick runt i lite affärer, kollade runt och köpte lite grejer och så, sjukt mysigt! Sedan åt vi på donken, och efter det var det dags för mig att klippa mig (; Var så sjukt glad och taggad, men samtidigt väldigt nervös. Men det gick väldigt bra och jag är supernöjd med resultatet! Blev precis som jag ville ha det! :D 
När vi kom hem så pratade vi bara, åt och drack gott och bara fixade lite grejer (; Vi tog också en massa bilder, haha typiskt oss! ;) Senare på kvällen tvättade vi bort allt smink och fixade ansiktsmasker, haha gud vad vi skrattade när dom började stelna! ;) 
Sen pratade vi bara resten av kvällen och somnade på en gång vi la huvudet på kudden haha! 
När vi vaknade blev det att fota lite mer, äta frukost och gå ut med hunden! :) 
Nu ska vi väl hitta på något kul, sen är det väl dags för Julia att dra sig hemmåt :c 
Ni får ha en superbra Söndag alla, och bäst av allt, ingen söndagsångest!

Lika snygga som vanligt, eller vad säger ni? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Meia Lindholm

Donken är asgott :D
Min favorit är helt klart cheese, vilken är din?

2013-10-27 @ 13:23:40
URL: http://meialindholm.blogg.se/
Postat av: Alicias FOTOBLOGG ♥

Sv, tack hörrudu! ♥

2013-10-27 @ 15:18:59
URL: http://Aliciasfotoblogg.blogg.se
Postat av: Meia

- Åh vad kul att du hittat en sån bra :D
Du kanske kan göra ett inlägg om den så fler får veta de!

2013-10-27 @ 15:24:15
URL: http://meialindholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0