god jul

God Jul på er! :D Herregud vad dom senaste dagarna har gått fort, redan jul liksom, kändes som att det var nyss det var Fredag morgon och jag var påväg till skolan :o Tiden går alldeles för snabbt! 
Gick upp vid halv 6 imorse, åt frukost med mamma o pappa innan mamma åkte till jobbet. Jag och syster fick också öppna ett varsitt paket. Var supersöta tofflor i, visar bild imorgon! (; Dom är såå sköna och varma, vilket är bra för mig som ALLTID fryser om fötterna haha :)
 
Idag ska jag fixa mig lite först, duscha och sånt. Sen bara gå runt i huset och vänta haha. Ska väl kolla på Kalle Anka vid 3, standard! (; Sen kommer mamma hem från jobbet nästan direkt när de slutat. Då fixas det med all julmat och sen så äter vi och öppnar alla julklappar som ligger under granen. Vid 8 går vi till farmor och fikar där och öppnar julklappar och sånt. En väldigt lugn och mysig jul hoppas jag på! :D 
Hur ska ni fira idag?
Ni får har er en superhärlig dag så bloggar jag mer imorgon tror jag! Lägger då ut bilder allt jag fått osv. :D
 
Det är då bra att tomten finns och kan ge mig julklappar ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicias Fotoblogg♥

GOD JUL ISABELLE! :D

2013-12-24 @ 13:13:02
URL: http://Aliciasfotoblogg.blogg.se
Postat av: ☆Z I N J A☆

så fin bild! och vilken julig blogg! pluspoäng;)
nämen go jul:D

2013-12-24 @ 14:05:13
URL: http://zinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0