Måndag+Helgen

Idag var det Måndag, kändes lite extra jobbigt att dra mig upp från sängen imorse då jag också är förkyld.. Känns dock mycket bättre idag än vad det gjort i helgen! Sov inte bra alls inatt, legat och hostat och snorat hela natten. Men krigar mig iväg till skolan ändå! Förkylningar brukar alltid vara värre på kväll, natt och morgon. För mig iaf (; 
Har setat ute på altan HELA helgen, solen ligger på där hela dagarna, så himla skönt! Har varit så otroligt fint väder nu i helgen, även fast det bara är Mars?! Kändes ju som sommar ett tag (; Fick även hem Julias present i helgen, nu fattas bara att slå in den och sedan vänta tills den 29 april. Jag hatar att vänta på att ge folk saker, kan inte hålla mig haha! Har varit helt röd i ansiktet hela helgen också, det mesta har väl gett sig nu, men ser fortfarande ut som en tomat i ansiktet.. vilket inte är så kul när jag ska till skolan :p Men det försvinner nog snart, hoppas jag. Måndagar brukar vara rätt bra, det är ganska jobbiga lektioner, men det går förhoppningsvis fort ändå! Får se vad som händer efter skolan, kanske är med Julia, om förkylningen inte är alldeles för jobbig, isf åker jag hem och tar det lugnt. Börjar bli lite väl långt här, så avrundar med ett par bilder! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0