Toppendag med shopping

Jag har verkligen haft en toppendag! Var så sjukt kul att åka iväg o shoppa, länge sen jag gjorde det nu! :D Sist vi åkte till stan var det så himla mycket folk så jag köpte ingenting. Men idag fick jag med mig lite saker hem, är så himla nöjd med allt! Dock kom jag på två saker jag verkligen behöver nu när jag kom hem.. strumpor och eye makeup remover. Får ta o köpa de nån annan gång haha. Men typiskt mig att glömma när man väl är i stan :/ 
Ikväll hade jag tänkt att bara ta det lugnt, funderar på om jag ska ge den svenska serien Andra Avenyn ett försök. Är inte så förtjust i svenska filmer och serier. Men många verkar gilla det, så ska väl försöka kolla. (; 
 
Imorgon är sista lovdagen, tyvärr. Men det ända som får mig att inte vilja börja skolan igen är det förbaskade teknikprovet vi har om en vecka! Har knappt pluggat alls, typ 40 min.. Hade vi inte haft provet hade det inte alls gjort nått att börja skolan igen.. Åh, orkar verkligen inte! :c Men som jag skrev i ett inlägg förut, ska jag försöka vara positiv. Bara att ta fram pappren, plugga och göra provet så gott jag kan! Inge mer med det egentligen!
Ni får ha en fortsatt bra dag, så bloggar jag mer imorgon! 
 
Så himla glad att jag köpte ett par boyfriend jeans. Alltså kolla, är ju så sjukt snyggt! 
Bild lånad från weheartit
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

coola brallor, har liknande vart har du köpt dina?

2014-01-06 @ 22:45:19
URL: http://www.nattstad.se/amandarieem
Postat av: Lisa - Kreativ bakning ♥

sv: Det var samma här, + att jag tänkte att den genomskinliga nog är en bra basprodukt som funkar jämt :) Men jag har aldrig provat någon grön produkt, så det vore kul att se om det funkar!

2014-01-07 @ 11:33:43
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0