Helgens planer

Hej på er! Som jag skrev igår så vill jag ju helst skriva minst 2 ordentliga inlägg varje dag, så försöker med det idag då (; Äntligen Fredag, så himla skönt! Måste tyvärr plugga idag och resten av helgen, kan inte slappna av om jag inte pluggat något, går typ runt och har ont i magen då haha. Hade tänkt göra tekniken, i massor! Ska kunna hela häftet efter helgen har jag bestämmt haha, sen ska jag väl göra lite SO också, favoritämnet (; Ska väl ta det lugnt också haha :D Bara en lektion kvar idag, och det är eget arbete, sen slutar vi! 
Nästa fredag ska Julia klippa sig, extrem förändring då hon ska klippa kort, men är helt säker på att hon kommer passa i det! Kommer bli så snyggt! Jag hade tänkt vara med när hon klipper sig, vill se hur det blir och så, kommer lägga upp före och efter bild på bloggen sen! :) 
Ni får ha en fortsatt bra dag så bloggar jag mer senare.
Letade efter en bild på weheartit om att plugga, men på ett positivt sätt.. kom bara massa negativa bilder så sket i det haha ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0