Fredag?

Känns seriöst som fredag idag, har gjort de ända sen jag slog upp ögonen imorse.. :/ Men det är ju ändå en bra känsla då blir man ju så glad hahaha ;) 
Eftermiddagen har tillbringats i min säng, med datan och min underbara vovve. Låg o mös med henne och kollade på andra avenyn, bästa! 
Var ju tänkt att jag och mamma skulle åka in till stan idag, men hon var tvungen att jobba längre, så vi hann inte. Istället åker vi på Söndag, då jävlar ska jag införskaffa mig ett par riktigt snygga dojjor! 
Snart kommer pappa och syster hem med pizza, ska bli så underbart gott! Sen bad jag pappa att köpa lösgodis till mig, men ska spara de till helgen..eller imorgon haha (; 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0