Vårväder + dagens planer + osminkat är bäst

Jag förstår inte varför jag hela tiden glömmer bort bloggen.. :o Är i alla fall här nu och tänkte slänga in ett inlägg (: Vaknade klockan 10 och såg hur solen lyste in i fönstret! När jag kollade ut så är nästan all snö borta, lite kvar vid skogskanten, fåglarna kvittrar och solen värmer faktiskt! Sitter här med fönstret öppet och bara njuter av alla vårkänslor! :D Ska väl snart gå ut med hunden också, blir nog en långpromenad i de fina vädret! Sen ska jag väl ta tag i en inlämningsuppgift som jag verkligen måste göra. Ska bli skönt att få den ur vägen nu! :) Ikväll åker jag till Julia, sover där inatt och sen tar vi bussen till västerås imorgon. Känns lite spontant sådär, ingen av oss vet hur och vart bussarna går. Får hoppas vi ens kommer fram i västerås, och får verkligen hoppas att vi lyckas ta oss hem, spännande (; Har varit osminkad i 4 dagar nu, och känner verkligen hur min hy får andas! Riktigt skönt, borde köra mer osminkat i skolan också. Tycker ofta att det känns som min hy blir så "instängd" när jag har smink på mig, vilket inte alls är bra.. Det är iaf riktigt skönt att låta min hy andas såhär ibland! :D
Vad har ni för planer idag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0