Gårdagen+Idag

Hej på er! Skoldagen igår var riktigt bra faktiskt, alla var så glada, vi skrattade oss seriöst igenom dagen :D Min fina klass <3 Efter skolan följde jag med Julia hem, hade as kul, som vanligt haha :* Tog bussen hem runt 6, när jag kom hem så började jag direkt med att plugga spanska. Har fixat alla papper till provet, nästan alla i alla fall, så nu är det bara att försöka få allt att fastna! Efter jag pluggat någon timme åt vi mat och sedan så kollade vi på film. Homefront kollade vi på (: Jag har redan sett den förut, men den är riktigt bra så jag kollade gärna igen haha (; Sen duschade jag och somnade runt halv 10, mysigt (; Idag är det Tisdag, men också 1a april, vilket jag hatar. Tycker det är så onödigt och jag lyckas alltid bli lurad :p Men dagen kanske blir bättre också om man får sig ett skratt då och då när någon blir lurad haha :D Annars är Tisdagar riktigt tråkiga, hemska dagar usch! Men ska försöka ta mig igenom den med ett leende på läpparna hahah. Åker nog direkt hem idag, då blir det lite mer plugg och så. Ni får ha en superbra dag!

Ninjor !

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0