Plugg, Plugg & mera Plugg

Seg dag, inte ens haft roligt. Bara varit hängig och halvsur hela dan, haha :( 
När jag kom hem duschade jag, åt lite sen var det bara att börja plugga. Prov imorgon direkt på morgonen, så har pluggat som en galning nu, känner de i huvudet.. aj :c 
Ska fortsätta plugga, se om någon vill förhöra mig. Ska kolla på en film sen, försöka att inte tänka på biologin alls. Och sen bara förhöra mig igen och se om jag kommer ihåg allt. Haha, kan inte slappna av en sekund när jag har prov dagen efter.. (; 
Men det är bara imorgon och Fredag kvar, sen kommer två slappa veckor, först prao sen höstlov! :D 
Nu ska jag ta och välja film, sen plugga liite mer. Ha de bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0