Ett riktigt deppigt inlägg..

Dagen började verkligen inte bra idag.. Vaknade 5.20 för jag var så täppt i näsan. Allergimedicinerna vill inte fungera alls verkar det som. Kunde inte somna om, så jag gick upp. Tvättade ansiktet och så, sen när jag skulle ta frukost märkte jag att det fanns INGENTING att äta. Fick ta youghurt, fanns ingenting att ha till, hatar konsistensen på morgonen. Känns som att äta snigelslem eller något. Fortfarande helt täppt i näsan.. Ja, usel start på dagen helt enkelt! Får hoppas den fortsätter bättre! 
Tisdagar brukar jämt vara så himla sega och jobbiga. Herregud vilket dåligt humör jag blir på nu! 
Avrundar inlägget med en bild från skogen förra veckan.
 
 

Kommentarer
Postat av: NoraBieber

<3

2013-10-18 @ 16:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0