Stay positive

Seriöst, vart tog dagen vägen? Känns som dagarna bara flyger förbi, vilket inte är bra då skolan närmar sig.. och ett teknikprov på G också.. Men jag ska inte gå runt o deppa dom sista dagarna på lovet. Bara bita ihop, le & plugga så gott man kan, eller vad säger ni? Tycker det känns onödigt att slösa energi på att vara depp p.g.a skolan, alltså man måste ju dit, så varför inte göra det bästa av det? När jag tänker efter så känns det inte så hemskt att gå till skolan ändå, man får ju träffa alla kompisar, skratta typ hela dagarna och jag har ändå inget speciellt att göra hemma, så jag kan väl lika gärna vara där ;) det absolut jobbigaste med skolan är ju alla prov, men dom måste ju också göras, det är väl bara att plugga så gott man kan, och på själva provet kan man ju inte göra mer än sitt bästa. Så varför stressa så himla mycket? Gör det bästa av situationen, och går inte provet bra så går inte världen under, även om det kanske känns som det! Så alla ni som är stressade och deppiga för att skolan börjar snart, bara bit ihop och gör ditt bästa så tror jag att allt blir bra till slut! :')
Haha, ja det här blev ett ovanligt positivt inlägg från mig :D blev så långt så avrundar här, ha en toppen kväll alla :') 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0