Har äntligen fått min Real Techniques Stippling Brush

Som jag längtat efter den här borsten! Trodde den skulle vara större än vad den egentligen var, men det är bara bra att den är lite mindre då det är lättare att komma åt under ögon osv. Fick hem den i förrgår, men provade den först igår då jag skulle bort. Otroligt mjuk borste, och lättare att applicera flytande foundation med än vad jag först trodde det skulle vara. Jag trodde det krävdes mer övning, men funkade superbra första gången! Blir mycket jämnade och lättare resultat med en stippling brush än med en vanlig platt foundationborste. Med en platt foundationborste lyckas jag alltid få små ränder som man måste sudda bort med fingret, men det problemet har jag inte med den här! Helt klart något som ALLTID kommer finnas på skönhetshyllan hemma hos mig! (: 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicias Fotobloggღ

Kul att du är nöjd med den. :D

2013-12-29 @ 17:22:02
URL: http://aliciasfotoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0