fixat fint till jul

Har ändrat om hela min blogg nu, lite mer julkänslor eller vad säger ni? (; Har ju flyttat runt mellan olika bloggportaler hur mycket som helst nu, men lyckas alltid hitta tillbaka till blogg.se, trivs helt klart bäst här! Det är så kul att man kan styra mer över bloggens utseende på blogg.se, och appen slår alla andra haha :D 
 
Såå, imorgon är det äntligen julafton, som jag har längtat! Har gått runt och varit supertaggad i flera veckor haha! Kommer gå upp supertidigt på morgonen så jag hinner äta frukost med mamma och pappa innan mamma åker iväg till jobbet. Blir såklart gröt och julmust till frukost haha, standard på julafton (; Sedan har dom lovat mig att få öppna en av mina julklappar då. :D Julen är överlägset den bästa årstiden på hela året, så mysigt! 
Ikväll blir det att mysa med familjen, äta julgodis och bara ha det bra haha! 
Vart och hur ska ni fira jul i år?

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0