Tisdag..

Känns som jag alltid bloggar när jag är på dåligt humör.. Men det är väl de bloggen är till för, så jag kan skriva av mig? 
Dagen har väl börjat bra, men jag vet att resten av dagen kommer suga.. Har bara jobbiga lektioner, tisdagar känns alltid så himla långa, och idag har vi innebandy på idrotten. Någonting som jag verkligen HATAR. Mest för jag är så sjukt dålig på de och dom flesta är bra, men också för jag förstår verkligen inte vitsen med det heller.. Just nu vill jag bara stanna hemma, skita i allt. Men jag krigar mig iväg till skolan ändå. Ingen anledning att vara hemma bara för att den här dagen suger. 
Depp inlägg, ja vet. Men ni hade inte behövt läsa ända hit ;)
Får hoppas den här bruden gör dagen bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0