Svenska

Sitter på svenska lektion just nu. Läste klart kapitlet som vi ska ha i läxa och nu har jag ingenting att göra haha (; Verkar vara många som är sjuka nu? Både min svenska lärare och syster, sen var det många småbarn på bussen som också var sjuka.. Får hoppas jag klarar mig iaf! 
Efter skolan ska jag va med Julia, får se vad vi hittar på. Kommer antagligen bara att prata och ta de lugnt, som vanligt ;) Måndagar är ändå en rätt bra dag, inga jobbiga lektioner osv, skönt! :D 
Usch, igår pluggade jag SO i ungefär 3 timmar, ändå fastnar inget.. Fick så sjukt ont i handen dessutom :( 
Har varit så sjukt dålig på att blogga, ingen aning om varför.. Men ni får stå ut med att inlägg bara kommer upp när jag har lust! (;
Avrundar här, blir så himla långt annars haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0