Onsdag

Kommer förhoppningsvis vara en bra dag! Har på förmiddagen tre lektioner, svenska matte och teknik. Svenskan brukar alltid vara bra, matten kommer tyvärr vara långtråkig.. Vet inte om vi kommer ha teknik idag. Det är kaos på vår skola för tillfället. Många lärare som slutat eller är hemma under en lång tid osv.. Vår teknik lärare slutade och jag tror inte att skolan har hittat en ny än, så vi får se vad som händer då! På eftermiddagen har jag nästan 3 timmar bild.. Det är för vi har en vanlig bildlektion efter lunch och sen har jag också fått bild på elevens val. Den första lektionen är rätt tråkig.. Men sen på E-val är det faktiskt kul! Jag o Julia skrattar så himla mycket då :D 
Ville bara uppdatera er lite, ni får ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0