Nytt från västerås

Var ju till Västerås med Julia i onsdags, det var väl de här jag fick med mig hem. Inte sådär supermycket, men otroligt nöjd över allt! Köpte även en bh men tog aldrig kort på den ;) 
JÄTTE dåliga bilder då jag fotade lite snabbt med min mobil
 
*"Bad Cats Houston" tröjan är från New Yorker och kostade 149kr tror jag. Kanske inte syns sådär superbra på bilden, men på baksidan är det liksom bara ett "nät" eller vad man ska kalla det. Vet inte riktigt vad som hände på bilderna, men ingen av tröjorna är sådär mörkt gråa.
*Det gråa tröjan med öppen rygg är från Bikbok och kostade 199kr
 
 Blev ingen bra bild, så tog en från google. Men köpte även en VS för 139kr. "Forever pink", och den doftar underbart!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0