hemsk dag

usch vilken jobbig dag det varit. Har varit tråkig och nere hela dagen, blä.. vet inte riktigt varför, har såna dagar ibland, där inget känns bra.. ;p Kom iaf hem och har nu fixat lite med saker. Ska snart börja plugga till provet imorgon sen kommer väl mamma hem o då ska jag väl ta en paus från pluggandet och äta lite mat. ska nog plugga i några timmar, sen blir det sängen för mig! Vill bara att det ska bli helg, nuuuu! 
Julia följer med mig hem imorgon, får se vad vi hittar på! ;) Kommer antagligen kolla på film eller något sånt och sen somna..typiskt oss :D Ska väl sova bort mitt dåliga humör inatt och kommer förmodligen vara mycket gladare imorgon. Fredag ju! 
Hoppas ni har haft en bättre dag än mig! :*
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var bara för att jag inte var där ;) :*

Svar: Yes, precis så va de :* ;)
None None

2014-03-13 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0