Tisdag morgon + dagens planer

Godmorgon! Vaknade lite före 9 ungefär, låg kvar i sängen och snapade ett tag med Nora, sen gick jag upp och fixade frukost.Toast och oboy, bästa! :D Har också hunnit kolla tre avsnitt av andra avenyn. Var faktiskt rätt bra, blir bara bättre och bättre ju mer man kollar. Så helt klart en serie jag kommer fortsätta kolla på. (;
Nu har jag tvättat det sista, och ska väl städa upp lite på mitt rum, bara fräsha upp det till veckan. Ikväll blir det hemmaspa, ska plocka ögonbrynen, använda mina clear-up strips, använda min nya body scrub och scrub till ansiktet, hårinpackning o ja, massa sånt. Ska bli riktigt mysigt, va ett tag sen nu! :) 
Sen i eftermiddag hade jag tänkt att plugga lite, måste ta tag i det nån gång ju! 
Vad ska ni hitta på idag? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0