Helt slut

Är helt slut nu, mamma kom in på mitt rum för ett litet tag sen och sa åt mig att ta en paus från pluggandet haha, hon tycker jag pluggat alldeles för mycket idag och att jag borde vila upp mig, men nej. Inte nu, kan verkligen inte koppla av om jag inte känner att jag kommer fixa provet vi har snart. (; Är i alla fall jätte trött, så ska kolla något avsnitt av andra avenyn och sedan blir det att sova. Trist Lördag, men måste ha såna med ibland haha ;) 
Min snälla syster fixade en header åt mig, så sjukt nöjd! Tycker hon fotar så himla fina bilder, eller vad säger ni? Sjukt snygg bild, och min blogg blev mer stilren! Riktigt nöjd, tack så hemskt mycket! :D
Har inte så mycket mer att säga, tänker faktiskt inte tråka ut er med att skriva vilka planer jag har för morgondagen, om ni läst vad jag gör om dagarna så kan ni nog lista ut det. (; 
Ha en fortsatt bra Lördag!
 

Kommentarer
Postat av: ullie

åh så fi header du har

ja ta det lite lugnt me pluggande o hoppas provet går bra . va är det i ? kram

2014-01-13 @ 01:18:16
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0