Fuldag..

bloggen har varit helt off hur länge som helst nu känner jag.. men har faktiskt inte haft tid alls. Hade ju prov igår, haha som jag tjatat om det där provet på bloggen hur länge som helst nu ;) Det är iaf klart nu och det känns som jag äntligen har tid för annat än skolan på eftermiddagarna! :D När jag kommer hem idag blir det bara att chilla o så, ska också packa lite tills i morgon. Då följer jag med Julia hem, sen ska hon åka o klippa sig och sen stannar jag där till Lördag. Ska bli så himla kul! :D 
Usch, idag känns det som en sån där fuldag.. inget blev bra. Sminket, håret och kläderna ser bara helt hemskt ut! Känns inte som jag har några andra kläder heller som duger... aja, ska iaf försöka vara glad, för imorgon är det fredag! :D
Ni får ha en superbra Torsdag så bloggar jag förhoppningsvis ikväll! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0