Lov+TV+Veckans planer+Födelsedagar

Hej på er!
Så härligt att få en extra ledig dag på lovet haha, blir en kort vecka i skolan alltså :D Kommer nog bli riktigt fint väder idag, minst lika fint som igår känns det som! Satt ute hela dagen igår, så härligt! Fotade lite också, men dom bilderna får ni se senare, har inte ens lagt in dom i datan än för jag tänkte fota lite idag också. Har allt blivit lite solbränd efter igår, och nej, inte brun, utan röd tyvärr. :( 
 
Idag kanske mormor och morfar kommer hit med en TV som jag ska få av dom. Väntat i en vecka nu haha, vill ha den! :D Den var faktiskt riktigt stor, 42 tum tror jag det var. Ska bli riktigt kul att få en bra TV på rummet. :D 
Annars ska jag bara ta det lugnt idag, sitta ute i solen och njuta av de sista timmarna av lovet! 
 
Imorgon bär det av till Stockholm med klassen och den andra 8an. Hoppas det blir kul! :D På Onsdag är det en vanlig dag, men det brukar ändå vara lugna och bra dagar. På Torsdag fyller Cissi år :D:D och sen slutar vi tidigt. Sen är det ju Fredag och vem gillar inte dom?! Lugn och bra vecka lär de bli! Nästa vecka på Tisdag fyller även Julia år, ska bli så roligt! :D Nu blev det riktigt långt, så avrundar här. Ha en superbra dag ! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0