Grattis Cissi <3

Torsdag idag då, slutar tidigt och imorgon är det Fredag, kan det bli bättre?! :D 
Igår när jag kom hem pluggade jag SO på en gång, men hann inte långt innan mamma kom hem med kläderna jag beställt. Provade allt på en gång och är så himla nöjd! Efter det fortsatte jag plugga ett tag, sjukt tråkigt, men eftersom jag varit lat på lovet så får jag lov att göra det nu (; 
Idag fyller Cissi 15 år! Stort grattis till henne! :D Känns som det kommer bli en bra dag, hoppas verkligen det! Ser också ut att bli en fin dag, även om det ligger frost på marken, men de försvinner nog snart! Ja, känner mig på topp just nu, riktigt glad! Avrundar här, ni får ha en bra Torsdag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0