Vad tycker ni?

Ja, ni kom med lite förslag till hur bloggen kunde bli bättre. Jag satt mig faktiskt och skrev en liten lista på både saker jag måste göra för att få bloggen bra, då menar jag såsom utseénde och så :) Sen skrev jag en till lista på "aktiviteter". Tänkte faktiskt visa er den listan, det är alltså saker som förhoppningsvis kommer att hända lite då och då här på bloggen :)
 
Tävlingar
"Isabelle Tipsar" hudvård/makeup/outfits/musik/film/skolan/träning/mat m.m
Frågestund
Bloppis
"Månadens must haves"
Dagens Hiss & Diss
 
Detta hade jag då tänkt starta upp lite smått på bloggen. Kommer förmodligen inte bli någon bloppis innan jag kommit igång på riktigt, men allt annat kan ni nog snart se! :D
Jag hoppas ni kommer fortsätta läsa, kanske följa på bloglovin? Vara med i någon tävling, eller kanske bara bli inspirerade! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Vad fin blogg du har!! Jag har VECKANS BLOGG på min blogg om du är intresserad är det bara att klocka in och anmäla dig!! Reglerna är väldigt enkla!
Kram Matilda

2013-10-12 @ 08:11:28
URL: http://matildajosse.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0