Underbara klass

Dagen gick fort ändå, allt blev plötsligt bra när jag kom till skolan haha. Hade ergonomiprov, kändes rätt bra ändå ;) Annars så har dagen flytit på som vanligt. Men herregud va jag skrattade sista lektionen, hela klassen låg typ på golvet och skratta och de bara rann tårar från typ alla hahah. Läraren började också skratta hysteriskt och det rann tårar från henne med. Jag har helt klart världens bästa klass! Börjar skratta så fort jag tänker på det hahaha! 
När jag kom hem var mormor och moster här, pratade lite med dom och så, sen tog jag faktiskt tag i geografin. Pluggade i över två timmar, så trött! Ska se om mamma kan förhöra mig på biologin nu, sen duscha. Sen tar jag faktiskt och kollar på någon serie, helt slut! Får hoppas jag sover bättre inatt!
Bästa klassen, just sayin ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine

Vilken liten klass ni är! Haha vi är över 40 stycken i min!

2013-10-20 @ 19:09:14
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0