Torsdag 10 oktober 2013

Hej!
Bra dag faktiskt! Va helt förströrd imorse när vi skulle ha 4 prov nästa vecka, men nu ser det ut som det bara kommer bli två, skönt! :D Fick iaf A på matten idag, och sen A på svenska provet med, så himla nöjd! :D 
Var helt slut när jag åkte buss hem, somnade nästan haha. Men när jag kom hem var jag bara hungrig och när jag ätit blev jag pigg haha. 
Har känts som någon har varit i huset ända sen jag kom hem, så var livrädd ett tag, men känns fortfarande som nån är här inne.. usch! Hoppas alla kommer hem snart haha. 
Imorgon är det fredag, så skönt! Veckan har gått riktigt fort! Herregud, känns som de va helg igår eller nå (; Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, sen får jag hoppas alla andra kommer hem så jag slipper vara rädd ;p
-Isabelle
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja ♥

- Thanks ;)

2013-10-11 @ 20:03:28
URL: http://lillmajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0