Söndagsångest

Hej!
Vaknade vid 5 av att alla andra var uppe. Tydligen så hade vi inget vatten någonstans, så ingen kunde typ gå på toa o så, sen var det tydligen en mus som sprang omkring i mammas o pappas sovrum. ja, kaos överallt kändes det som! Men jag somnade om, vaknade igen vid halv 8. Fixade lite frukost och kollade på the mentalist. Sen ropade pappa att han hade lyckats laga det som var trasigt, så vi fick vatten igen haha. Gick diekt ner och tvättade ansiktet, måste typ göra det så fort jag vaknar, känner mig så ofräsch annars haha, sen borstade jag tänderna också.
Dagens planer är väl att fixa en bloggdesign åt Cissi och åka in till stan. Annars har jag inget speciellt att göra, bara ta det lugnt och njuta extra mycket nu innan veckan :) Vi har jätte mycket prov dom här två kommande veckorna, usch! Så jobbigt, men bara att plugga och göra sitt bästa haha :)
Avrundar här, känner att det blev lite långt (;
//Isabelle
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0