Sjukt söt förskoleklass

Godmorgon!
Jobbig dag igår, var helt sliten när jag kom hem, hade ont i ryggen också haha. Men ungarna var så sjukt söta, ville hela tiden hålla hand, sitta i knä och bara mysa haha. Men sen kunde dom vara jobbiga också..
Dagen blev väldigt lång då jag ska vara på fritids också. Jag slutar ju samma tid som jag slutar skolan i vanliga fall, och börjar samma tid också. Men dom här dagarna kommer nog kännas mycket längre, och jobbigare! 
Idag ska dom ha matte, ska bli roligt och se vad dom gör för något ;) 
Nu ska jag fortsätta fixa mig, sen drar jag iväg till skolan :)
Krånglar fortfarande med bilduppladdningen, tur att jag har så många olika citat och grejer ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin Horn

Åh tack detsamma!

2013-10-22 @ 10:39:26
URL: http://horns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0