Isabelle Tipsar - Fit me serien

Idag tänkte jag tipsa om maybelline's Fit me serie. Har själv provat pudret, concealern och deras foundation. Mycket täckande, håller hela dagen och ger ett väldigt fint resultat. Använder mig inte så mycket av bassminkningar, men när jag väl använder så tycker jag att Fit me är det bästa! Många foundation's "rinner av" eller smular sig, men inte den här, stort plus i kanten! Pudret håller hyn matt, hela dagen, vilket inte många andra puder gör. Concealern är otroligt täckande och bra, älskar den! Har dock inte provat deras rouge, men har läst mycket om den och den verkar superbra! Har inte heller haft chansen att prova deras nya foundation stick, som då ska vara anti-shine. Har läst mycket om den också, de flesta verkar nöjda. Så kanske något man ska skaffa sig. Jag rekomenderar verkligen den här bas-serien. Säger inte att den är bra för alla, alla har ju olika hud typer, men för mig fungerar den perfekt! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: NoraBieber

så ska de låta! :*

2013-10-18 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0