God knew exactly what he was doing when he led me to you -Miley Cyrus Adore You

Hej!
Riktigt härlig och mysig dag! Den har gått sjukt fort också! Åkte till stan en sväng, när jag kom hem chillade jag bara o så. Sen började jag pilla lite smått på cissis bloggdesign, och sen två timmar senare så var den plötsligt klar hahah. Blev faktiskt riktigt nöjd med den :D Har nyss duschat och nu ska jag nog äta något gott och kolla på the mentalist! :) 
Imorgon är det måndag, trist att helgerna går så fort jämt! Men det ska ändå bli en rolig och intressant dag imorgon, vi ska få en ny tjej i våran klass. Hon kan inge svenska, så vi måste prata engelska, vilken kommer bli ett problem för mig haha, mitt uttal suger. Ibland förstår jag inte ens själv vad jag säger (; Men det ska bli roligt att lära känna henne! :D 
Ja, ni får ha en fortsatt bra kväll! 
-Isabelle
 
Man kan inget annat än att älska honom
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0