Börjar om på nytt!

Hej! 
Då min förra blogg inte fanns på bloglovin av någon okänd anledning bestämde jag mig för att göra en ny bloggdesign helt själv från grunden och byta blogg. Det händer väldigt sällan att jag faktiskt tar mig tid till att koda en hel bloggdesign själv. Men trist väder ute, och jag hade inget annat för mig, så ja. Det blev som de blev ;) Imponerad av mig själv att jag faktiskt hittade vart alla koder var o så, men det tog ju sin tid haha. 
 
På den här bloggen kommer jag väl blogga om min vardag, fotografi och skönhet. Lite tips, dagens hiss & diss, tävlingar och liknande kommer att dyka upp. Bara att hålla koll! Släng gärna in en kommentar eller två. Jag gör också bloglovin byten! (;
//Isabelle
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0