Svar på frågestunden DEL 1

Vad skulle du göra om du fick en miljon?
Jag skulle nog shoppa en MASSA kläder haha, sen skulle jag faktiskt spara en del också (;
Bästa sminkprodukten?
Åh, va svårt haha! Men Tri Brow från Make Up Store är nog den bästa ändå! 
Snyggaste killen i skolan?
Finns typ inga haha!
Vilken av JBs nya låtar är bäst?
All that matters tror jag, älskar den! 
3 saker du alltid velat göra:
1. Åka utomlands, till något riktigt varm land!
2. Vara i ett köpcentrum HELT själv med hur mycket pengar som helst!
3. Kasta en stor gräddpaj i ansiktet på någon, så som dom alltid gör i tecknade filmer hehe.
gina/bikbok?
Gud så svårt, älskar båda! Men tror jag väljer gina!'
Vilken är din tursiffra?
5
Varför är det din tursiffra?
Jag vet faktiskt inte haha! Har bara haft det som tursiffra så länge jag kan minnas typ, sen har det bara varit så haha.
Varför är jag så bäst?
Bara blev så! ;) 
Vem kommer bli min man? :*
Justin Bieber såklart haha! 
FRÅGOR STÄLLDA AV NORA
 
Vad fick dig att börja blogga?
För alla andra gjorde det, så jag ville också börja haha ;) 
Något roligt minne du vill dela med dig av?
När jag och alla mina kompisar hade tjejkväll, så himla roligt! Måste göras om! :D
FRÅGOR STÄLLDA AV FANNY
 
Favoritserier?
One tree hill, The OC, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, Arrow, Teen Wolf & New Girl! 
Bästavännen?
Julia! :*
Finaste tjejen/killen du vet?
Finaste tjejen måste vara Sophia Bush eller Mischa Barton, och finaste killen är Dylan O'brien!
Högsta drömmen?
Att bli känd fotograf!
Coca Cola/Fanta?
Coca Cola tror jag!
Godis/Glass?
Glass, om det är B&J!
FRÅGOR STÄLLDA AV ANONYM
 
Favoritämne i skolan?
Engelska eller SO tror jag!
Mobil/Dator?
Mobil, det är ju nästan som en liten dator ändå så haha
Tv/Dator?
Dator! Kollar nästan aldrig på TV 
Vem är din idol/förebild?
Selena Gomez tror jag, har alltid älskat henne! Så sjukt stark, älskar henne!
Favorit hår/smink produkt?
Favorit hårprodukt är nog just nu är nog en saltvatten spray från L'oreal Paris. Favorit smink produkt är Tri Brow från Make Up Store.
FRÅGOR STÄLLDA AV MALIIN
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack så jättemycket:) Kul att läsa!! =)

2013-11-01 @ 21:56:26
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0